تکمیل و اجرای ۶ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در منطقه ۱۱ تهران

شهردار منطقه ۱۱ تهران از تکمیل و اجرای شش هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح منطقه ۱۱ تهران توسط اداره فضای سبز این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سید محمد موسوی از تکمیل و اجرای شش هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح شهرداری منطقه ۱۱ تهران توسط اداره فضای سبز این منطقه خبر داد و گفت: شبکه آب‌رسانی در بوستان‌های رازی، شهید حججی و خیابان فرهنگ و کوچه ابهری به طول شش هزار کیلومتر اجرا شده تا دسترسی شهروندان به شبکه آب‌رسانی تسهیل شود.

شهردار منطقه ۱۱ تهران همچنین افزود: کف پوش ۳۷۰ متر مربع از بوستان‌های جلالی، رباط کریم و ۱۲ فروردین نیز انجام شده تا کودکان هنگام بازی امنیت و آسایش بیشتری داشته باشند

وی با بیان اینکه به جهت بهبود خدمات ورزشی در این بوستان‌ها نیز ۳ ست لوازم بدنسازی در بوستان‌های رازی، دامپزشکی و رودکی نیز نصب شده است، اظهار کرد: در بوستان رازی ۱۱۳ هزار متر مربع تجهیزات و وسایل مورد نیاز به جهت ساخت آب‌نما داخل دریاچه و احداث موتورخانه مورد استفاده قرار گرفته و ۴۰ برج نوری نیز در این بوستان نصب شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به مرمت بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه گفت: مرمت بوستان‌های دانشجو و قبله در دستور کار منطقه بود که ۶۰ هزار متر مربع از آن نیز انجام شد. همچنین مرمت و راه اندازی آب‌نما در ۴۰ هزار متر مربع از بوستان منیریه نیز صورت پذیرفت

وی در پایان با اشاره به اقدامات اداره فضای سبز منطقه ۱۱ تهران گفت: در شش ماه نخست سال اقدامات ذکر شده توسط این‌اداره انجام شد و اقدامات دیگر نیز در دستور کار آن قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha