در ۳ ماه پایانی سال منتظر خبرهای خوب درباره هوا باشید

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از سپردن تکالیف مهم به ۱۱ دستگاه اصلی در اجرای قانون هوای پاک تا پایان امسال خبر داد و گفت: تا پایان سه ماه باقی مانده از سال جاری اتفاقات خوبی در زمینه این قانون خواهد افتاد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در خصوص اجرای قانون هوای پاک اظهار کرد: این قانون سال ۱۳۹۶ تصویب شد. در سال جاری کارهای خیلی خوبی در زمینه این قانون انجام شده است، به این معنا که دولت با رویکرد جامع خود به این قانون از همه دستگاه‌های مکلف خواست که وظایفشان را انجام دهند و خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه دولت کارش را در زمینه قانون هوای پاک را انجام می‌دهد و ستاد هوای پاک کشور نیز به‌طور مرتب تشکیل می‌شود، ادامه داد: هفته قبل نیز ستاد هوای پاک تهران تشکیل شد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: بر اساس آن قانون هوای پاک به ۱۱ دستگاه اصلی تکالیف مهمی سپرده شده است و تا پایان سه ماه باقی مانده از امسال یعنی تا پایان ۱۴۰۱ امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

سلاجقه در پایان در پاسخ به این سوال که کدام دستگاه‌ها در این خصوص همکاری نکرده‌اند؟ گفت: همه دستگاه‌ها به‌نوعی در حال همکاری هستند اما یک سری از دستگاه‌ها تاثیرشان در اجرای قانون هوای پاک بیشتر از همه است. از این رو اعتبارات بیشتری نیاز دارند. به عنوان نمونه در زمینه سوخت، وزارت نفت و در حوزه صنعت، وزارت صمت دارای تکالیفی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha