باید در مسائل مرتبط با مردم پاسخگو باشیم

استاندار زنجان گفت: باید در مسائل مرتبط با مردم پاسخگو باشیم تا به قولی که به مردم داده در خصوص مسکن ملی داده شده است با کمترین مشکل به نتیجه برسد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، محسن افشارچی پیش از ظهر روز پنجشنبه(۸دی ماه )در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه مسکن ملی اولین اولویت بنده است اظهار کرد: بطور خوشبختانه و متأسّفانه ما در بحث مسکن ملی از سایر استان ها جلو هستیم چرا که جلو بودن ها اولین برخورد با مشکلات صورت می‌گیرد .

وی با بیان اینکه ما متعهد هستیم که کار را انجام و بصورت خوب و بموقع محقق شود افزود : مشکلات قبلی موجود طرح برطرف شده و تا اردبیهشت سال جاری از لحاظ حجم تسهیلات نیز که مشکلی وجود داشت رفع شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید تمام توان خود را در هرچیزی که تأخیر ایجاد می‌کند گذاشته به حداقل برسد بیان کرد: یکی از ابزار ها پیگیری هفتگی پروژه ها است و خود بنده نیز ماهانه از پروژه ها بازدید خواهم کرد تا به قولی که به مردم داده شده است با کمترین مشکل به نتیجه برسد .

افشارچی با بیان اینکه همین الان نیز برخی از شهروندان نسبت به تأخیر در ساخت معترض هستند افزود : تأخیر اگر باعث افزایش قیمت مسکن نمیشد قابل تحمل بود ولی تأخیری که با عث افزایش قیمت می‌شود برای مردم قابل تحمل نیست .

وی با اشاره به منطقه لیل آباد زنجان که حدود ۳۰۰ هکتار آن زمین‌ برای ساخت مسکن اگر بشود خوب است بیان کرد: این طراحی در این منطقه به طور بسیار خوبی انجام شود که بتوان بخش شهری خوب تحویل دهیم.

این مسئول با بیان اینکه بنده به عنوان راس سیستم اجرایی استان باید در ارتباط با مردم پاسخگو باشیم تأکید کرد : باید شبانه روزی در تلاش باشید تا مسکن ملی در استان به نتیجه برسد .

افشارچی در خطاب به شهروندان گفت : بنده نسبت به این مسئله مسکن بسیار حساس هستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا جایی که امکان دارد با کمترین هزینه پروژه به سرانجام برسد .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha