برای ۱۰ هزار متقاضی مسکن در زنجان نیاز به تکثیر زمین داریم

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: علاوه بر ساخت  ۱۵هزار واحد مسکن برای ۱۰ هزار متقاضی مسکن در زنجان نیاز به  تکثیر زمین داریم تا بتوانیم استارت کار را برای این متقاضیان نیز شروع کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، اصغر اسماعیلی پیش از ظهر روز پنجشنبه(۸دی ماه )در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در استان از سال آینده با جهش پیشرفت فیزیکی مواجه خواهد شد اظهار کرد: به این جهت که قسمت اعظمی از این پروژه ها از مرحله اسکلت و دیوار کشی به مرحله تأسیسات می‌رسد.

وی با بیان اینکه بخش اعظم این پروژه هایی که بالای ۳۰ الی ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تاپایان سال آینده به بهره برداری خواهند رسید افزود : در بخش غرب زنجان نیز ۶ هزار واحد در دست اجرا است که میانگین پیشرفت این پروژه ۴۳ درصد ولی با پیشرفت فیزیکی پایین هستند چرا که در سال جاری اقدام به شروع ساخت شده اند .

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان با اشاره به بخش اعظمی از تعداد متقاضیان شرکت کننده در طرح ملی مسکن بیان کرد : برای این متقاضیان علاوه بر ۱۵ هزار واحد در حال ساخت برای ۱۰ هزار واحد نیاز به تکثیر زمین داریم تا بتوانیم استارت کار را برای این متقاضیان نیز شروع کنیم .

اسماعیلی با بیان اینکه در ابن راستا اراضی مختلفی پیشنهاد و یازید صورت گرفت افزود: پیشنهادی که داریم اراضی لیل آباد هزار هکتاری است که هماهنگی لازم و توافقات اولیه انجام شده است و کارهای کارشناسی صورت گرفته است و به زودی این زمین برای ۱۰ هزار نفر در انتظار تولید مسکن تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه از این سایت برای ساخت تعداد مورد نیاز استفاده خواهیم کرد بیان کرد :الگوهای ساخت مختلفی می‌توان در این سایت پیش بینی کرد و ۳۰ درصد از این زمین برای ساخت در نظر می‌توان گرفت .

رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هراز نفر با هماهنگی و تعامل راه و شهرسازی استان داشته است اظهار کرد: تعداد ثبت نامی که تاکنون انجام پذیرفته ۱۶هزار و ۶۱۷ واحد بوده که ۶هزار و ۵۴۵ نفر تایید شده اند که از این تعداد ۱۳۳۹ واحد تخصیص پروژه صورت گرفته است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha