وجود مردم انقلابی و همیشه در صحنه ،حقانیت مردمی بودن انقلاب اسلامی است

در پیام مشرک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان آمده است: وجود مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی حقانیت مردمی بودن انقلاب اسلامی است و قطعاً تا زمانی که مردم هستند، انقلاب و نظام هم پابرجا است .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی مشترک صادر کردند.

در متن این پیام مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک حماسه ۹ دی سال ۸۸ را باید یکی از باشکوه‌ترین و ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی در قالب بصیرت عاشورایی با تأسی به حضرت سیدالشهداء(ع) خالق حماسه عاشورا دانست که برای محکومیت فتنه ۸۸ بصورت خودجوش شکل گرفت و برای همیشه در تاریخ این سرزمین، خواهد ماند.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی که از همان روزهای آغازین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنی با این نظام و انقلاب را بنا نهاده و بارها و به شکل‌های گوناگون آن را نشان دادند، به خیال واهی گمان کردند که می توانند با فتنه‌گری‌های خود موجبات دلسردی مردم از نظام و انقلاب را فراهم کنند.

مردم بصیر، آگاه و هوشیار ایران اسلامی، نشان داده‌اند که همواره و علی‌رغم برخی سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی، هرگز از اعتقادات و آرمان‌های نظام و انقلاب دست بر نمی‌دارند و این را بارها و بارها در صحنه عمل و مقابله با استکبار و دشمنان، به اثبات رسانده اند.

وجود مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی حقانیت مردمی بودن انقلاب اسلامی است و قطعاً تا زمانی که مردم هستند، انقلاب و نظام هم پابرجا است و حتی ابرقدرت‌های جهانی هم یارای مقابله با اتحاد، انسجام و بصیرت مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی را ندارند.

در این میان مردم ولایی استان زنجان نیز همواره در صف اول حضور پرشور در صحنه‌های مختلف حماسی بوده و در حمایت از رهبری و نظام، سرآمد هستند و خواهند ماند.

علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان محسن افشارچی
استاندار زنجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha