ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بهترین سنجش و الگو برای مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: این فرصت مناسبی برای تببین مکتب شهید سلیمانی است تا خودمان را با ابعاد شخصیتی این بزرگوار تطبیق دهیم چرا که ابعاد شخصیتی شهید بهترین سنجش و الگو برای مدیران است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، ابوالفضل رفیعی ظهر روز یکشنبه (۱۱دی ماه) در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان، با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی بیشترین درس را برای مدیران داشته است اظهار کرد: نحوه مدیریت موضوعات،نحوه بهره‌گیری از فرصت ها و نحوه مقابله با تهدیدها ، بویژه مردم داری سردار سلیمانی وحضور در میدان، کار جهادی، اخلاص ،تواضعو نگاه کلان به موضوعات کشور امت اسلامی و..‌. از ویژگی بارز این شهید بزرگوار بوده است.

وی با اشاره به ولایت مداری و ولایت‌پذیری سردار که به عنوان یک سرباز در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودند بیان کرد: این ایام فرصت مناسبی است برای تبیین مکتب شهید سلیمانی است تا خودمان را تطبیق دهیم با انسانی نمونه که به عنوان اصل و یک الگویی دست یافتنی در مقابل چشمان ما بود که روز به روز ابعاد شخصیتی این بزرگوار روشن می‌شود که بهترین سنجش و الگو برای مدیران است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به روحیه بسیجی سردار سلیمانی بیان کرد : روحیه جهادی، انگیزه جهادی و بدون توقف بدون تظاهر، عملگرایی ،آرمان‌گرایی با نگاه افق تمدنی در کار که وجود دارد قطعا حل المسائل بسیاری از مشکلات است که در چالش هستیم و همین این روحیه است که می‌تواند ما را به جلو ببرد و پیروز شویم .

رفیعی با بیان اینکه با همین روحیه توانستیم در بحث کرونا ، آبرسانی ، صنایع دفاعی که نقاط قوت کشور ایران است خاطرنشان کرد: دشمن فکر تهاجم نظامی را از روی میز برداشته است و سایر شاخه‌های جنگی ترکیبی اقدام کرده و در بی ثبات سازی و ایجاد اخلال در کشور در تلاش است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان خادم مردم بزرگ استان و نماینده دولت در استان بسیاری از طرح هایی که ارائه شده است و استفاده کرده ایم افزود : این دولت افتخارش این است که مورد قبول و رضایت رهبری و نگاه رویکرد نسبت به مسائل مختلف دارد در چارچوب انقلاب اسلامی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه نگاه و سیاستگذاری اجرای برنامه ها که از تأکیدات دولت مردم سازی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اداره امور کشور است اظهارکرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت ضمن تأیید رویکرد دولت و مسیر حرکت دولت فرمودند صرف حضور در میان مردم و پیگیری مشکلات مردم توسط دولت مردان و شنیدن مشکلات مردم اقدام خوبی است ولی کافی نیست و تأکید می‌شود از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات و مسائل استفاده شود .

رفیعی با بیان اینکه حضور مردم و شریک بودن مردم در سیاست گذاری ها را مهم دانسته و افزود: نیاز است در بحث آسیب های اجتماعی از افراد متعهد و با انگیزه استفاده کرده تا بتوان مؤثر گذار در این موضوع بود .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha