ولایت محوری شاخصه مهم  شخصیتی شهید سلیمانی بود / در ادامه راه این شهید قدم خواهیم برداشت

جانشین سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت با بیان اینکه تنها  شاخصه شخصیتی مهم شهید سلیمانی،ولایت باوری، ولایت پذیری ، ولایت محوری و ولایت مداری بود گفت: آن چیزی که شهید سلیمانی را در بین شهدای دیگر شاخص می‌کند ولایت مداری ایشان بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، سردار ابوالفضل طهماسبی روز دوشنبه (۱۲دی ماه) در رزمایش جهادگران فاطمی با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه بسته های معیشتی در استان زنجان صورت می‌گیرد اظهار کرد: مقام رهبری علاوه بر جهاد تببین بر جهاد خدمت رسانی و جهاد امید آفرینی نیز تأکید بسیاری کرده اند.

وی با بیان اینکه تنها شاخصه شخصیتی مهم شهید سلیمانی،ولایت باوری، ولایت پذیری ، ولایت محوری و ولایت مداری بود افزود : آن چیزی که شهید سلیمانی را در بین شهدای دیگر شاخص می‌کند ولایت مداری ایشان بود و هرچه دستور ولی فقیه بود را انجام می‌دادند ولایت مداری سعادت دنیا و آخرت را دارد .

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی در تمامی کارهایش اخلاص داشت اظهار کرد : هرکس بین خود و خدای خود را اصلاح کند خدا بین او و مردم را اصلاح خواهد کرد که حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع ایشان نشأت گرفته از اخلاص شهید حاج قاسم بود و مردم دیدند که بین خود رضای خدا عمل میکند.

سردار طهماسبی ادامه داد : خدماتی که شهید حاج قاسم در این کشور برای رضای خدا انجام داده است در دل ها ماندگار می‌ماند و ما نیز برای تأسی از کارهای مردمی و ماندگار این شهید بزرگوار که به فکر محرومین نیز بودند در ادامه راه این شهید قدم برخواهیم داشت .

وی با بیان اینکه با تلاش و همکاری اداره کل کار،تعاون و امور اجتماعی ؛و مجموعه کارخانجات استان امروز ۱۴۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: با رویکرد جهاد خدمت رسانی در شب یلدا سال جاری نیز ۱۹ هزار بسته شب یلدا بین نیازمندان توزیع شد و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha