ایجاد بیش از ۶۵۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تا پایان سال جاری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: برنامه ریزی شده است تا پایان سال جاری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰  فرصت شغلی جدیدبرای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان ، روح اله صالحی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند ایجاد شده است اظهار کرد: برنامه ریزی شده است تا پایان سال جاری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدیدبرای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شود.

وی افزود : اشتغال وکارآفرینی برای جامعه هدف یکی از ارکان مهم توانمندساز وبرای کاهش آسیب های اجتماعی وریشه کنی فقر ومحرومیت توانمندسازی وایجاد درآمد پایدار از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت می باشد

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه زمینه سازی برای ایجاد درآمد با ثبات و توانمند سازی از طریق ایجاد اشتغال مناسب فراهم می شود، بیان کرد: در کنار همه فعالیت های صورت گرفته مسئله اشتغال و کاریابی در برنامه های این نهاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صالحی لزوم توجه به اسناد بالادستی ، شناسایی و بهره گیری از ظرفیت راهبران شغلی و موسسات کاریابی و لزوم جدی گرفتن برنامه های آموزشی را در توانمند سازی جامعه هدف این نهاد موثر دانست وگفت : ایجاد اشتغال برای اقشار نیازمند و خانواده های تحت حمایت در کنار فراهم کردن زمینۀ استقلال اقتصادی و معیشتی آنان، کمک به رونق بخشی و تقویت اقتصاد کشور است.

وی به ایجاد فرصت های شغلی مناسب با خلق فرصت های جدید در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت برای توانمند سازی وایجاد درآمد با ثبات تاکید کرد و ادامه داد: براساس مزیت نسبی هر منطقه و استفاده از طرحهای دانش بنیان وشناسایی راهبران متخصص وکارآفرین زمینه درآمد زایی خانواده های تحت حمایت فراهم گردیده وتوانمندسازی صورت می گیرد .

این مسئول تصریح کرد: با همین رویکرد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی در قالب (کاریابی، اجرای طرح‎‌های اشتغال خرد و خانگی، استفاده از ظرفیت کارآفرینان) برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha