حمایت حداقلی از سوی صنعت زنجان نداریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت :علیرغم وجود صنعت فعال و پویا  که در استان داریم متأسّفانه حمایت حداقلی در حوزه ورزش و سایر حوزه ها نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، جواد بازرگان ظهر روز چهارشنبه(۱۴دیماه) در مجمع سالیانه و عمومی هیئت ترای اتلون سه گانه با بیان اینکه باید در هیئت ها برنامه‌ داشت و بر آن مبنا حرکت کرد اظهار کرد:این رشته ترای اتلون ورزش هزینه بری است و نیاز به حمایت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه حوزه صنعت و واحدهای تولیدی نیز در حوزه ورزش پای کار بیاییند افزود: یکی از مشکلات ما این است که علیرغم وجود صنعت فعال و پویا که در استان داریم متأسّفانه حمایت حداقلی در حوزه ورزش و سایر حوزه ها نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور در خطاب به ورزشکاران تأکید کرد : از ورزشکاران خواهشمندیم در برخی از امورات وارد مسائل حاشیه ای نشوند و به عنوان قهرمان به کار حرفه ای خود بپردازند.

بازرگان با بیان اینکه یک سری از مسائل و مباحثی که در استان وجود دارد و نمی‌توان در بحث تجهیزات زنجان را با اصفهان و برخی از استان ها مقایسه کرد بیان کرد : صنعت اصفهان و سایر استان ها در کنار ورزش است و به نقطه ای رسیده ایم که نگاهمان به دولت نباید باشد و باید به سمت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و اسپانسری برویم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت چند ماهه سال جاری هیئت های استانی به ما ثابت کردند که اگر دولت حمایت نکند می‌توانند با حداقل ها کاری کارستان کنند و در این مدت برنامه های متعددی صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه هر استان فرهنگ خاص خود و مسائلی دارد که باید مدیریت شود اظهار کرد: پیش از این برخی از رشته ها در استان وجود نداشته و امروز اکثر رشته ها در استان وجود دارد و اینکه اگر مربی آقایی برای خانم ها و یا برعکس آن انجام شود بخش نامه ای است که از سمت وزارت خانه ابلاغ شده است که مطلقا ممنوع است .

بازرگان تصریح کرد: اگر در استانی این موضوع رعایت نمیشود به متولیان استانی برمی‌گردد، استان زنجان با سایر استان ها یکی نیست باید برای این مشکل باید راهکار مناسبی باید پیدا کرد .

وی ادامه داد : در شهرستان های استان استعدادهای خوبی وجود دارد و تلاش شود که در شهرستان هایی که قابلیت و ظرفیت لازم را دارد فعال کنیم .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha