اعتبار ۱۰۰میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده اختصاص یافت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طی پیگیری های استاندار زنجان و سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به برای تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده  اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ علی نیکزاد در جریان بازدید از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در حال احداث خدابنده اظهارکرد: تکمیل پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به پایان سفت کاری های انجام گرفته و طی پیگیری های استاندار زنجان و سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به آن اختصاص یافت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ۱۵میلیارد تومان از این اعتبار از اوراق و ۸۵ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ارزش افزوده (ماده ۳۷) است.

نیکزاد با اشاره به ابتکار خوب شورا و شهرداری قیدار با حمایت استاندار زنجان مبنی بر محل دیگر تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه تصریح کرد: قرار است ارزش افزوده بازگشایی معبر از محدوده بیمارستان قدیمی به پروژه بیمارستان جدید اختصاص پیدا کند که تصمیم بسیار خوبی است.

وی بیان کرد: علاوه بر این منابع، تلاش می کنیم سال آینده با تقویت ردیف این پروژه، در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

گفتنی است بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) در پنج طبقه و ۲۰ هزار مترمربع زیربنا نزدیک ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری سلامت؛ بازدید از پروژه احداث ورزشگاه سه‌هزار نفری شهرستان ابهر، بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) خدابنده، حضور و سخنرانی در همایش هادیان سیاسی سپاه استان زنجان، بازدید از پروژه احداث و تعریض محور ارتباطی زنجان- دندی و زنجان - بیجار و جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی استان از برنامه های سفر یک روزه نایب رییس اول مجلس به زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha