احتمال یخبندان طی امشب در ارتفاعات هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار احتمال یخبندان در ارتفاعات هراز و کندوان، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه جاده کندوان درصورت بروز ترافیک وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از مازندران، یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت جاده‌های شمال گفت: باتوجه به بارش برف ارتفاعات محورهای ولی‌آباد کندوان و هراز لغزنده است.

وی با بیان اینکه از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای هراز و کندوان جلوگیری می‌شود، افزود: امشب نیز باتوجه به بارش‌ها احتمال یخبندان در محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درمجموع در فصل زمستان خودروها برای تردد در محورهای کوهستانی باید مجهز به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی باشند.

جهان‌تاب در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و ‌کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع شدن تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امشب در محور هراز، یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان نیز باتوجه به شرایط ترافیکی در دستور کار قرار می‌گیرد و به‌صورت مقطعی خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر پرهیز از تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی، توجه به هشدار پلیس و پرهیز از توقف در مناطق کوهستانی تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha