لزوم مدیریت بهتر مدارس برای مقابله با  موج جدید کرونا 

استاندار زنجان با تأکید بر لزوم مدیریت بهتر مدارس در خصوص بیماری کرونا گفت : با توجه به حجم  و تراکم برخورد در مدارس به لحاظ جمعیت انبوه دانش آموزان مدیریت بیشتر و بهتری را را برای مقابله با این بیماری می طلبد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، محسن افشارچی روز شنبه(۱۷دیماه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا، با بیان اینکه آگاه‌سازی مردم نسبت به کرونا اصلی‌ترین و ضروری ترین کار در شرایط فعلی است اظهار کرد: اما این اطلاع رسانی و آگاه سازی به معنای ترساندن مردم نیست.

وی با بیان اینکه در خصوص مدیریت هوشمند باید برنامه داشته باشیم افزود:با مدیریت هوشمند، این امکان به وجود می آید که افراد مبتلا در موج جدید همان برنامه های قبلی را بطور ملایم تر داشته باشند .

استاندار زنجان همچنین با تأکید بر لزوم مدیریت بهتر مدارس در خصوص بیماری کرونا گفت: اگرچه مردم در مکان های مختلف اجتماعی از جمله مراکز خرید با هم مواجه می شوند اما حجم و تراکم برخورد در مدارس به لحاظ جمعیت انبوه دانش آموزان، بیشتر است بنابراین مدیریت بیشتر و بهتری را می طلبد.

افشارچی اظهار داشت: تسهیل در اعطای مرخصی به دانش آموزانی که احساس درد و علائم ابتلا به کرونا را دارند، می‌تواند در امر مقابله و شیوع آن بین دانش آموزان موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا در موج جدید فعلا به صورت پررنگ و حاد نیست اما ضروری است بیان کرد : مردم نسبت به این مسئله حساس‌تر و آگاه‌تر باشند تا در صورت لزوم بتوانند با مدیریت و مقابله بهتری با این موضوع مواجه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha