فضای آموزشی استان زنجان ۲۵ هزار مترمربع افزایش می‌یابد

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت : ۵۷ پروژه آموزشی خیر ساز در استان زنجان فعال است که  با افتتاح این ۵۷ پروژه آموزشی  خیرساز، ۲۵ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،حمیدرضا اسلامی با اشاره به وضعیت پروژه های خیرساز استان اظهار کرد: ۵۷ پروژه آموزشی خیر ساز در استان زنجان فعال است که با افتتاح این ۵۷ پروژه آموزشی خیرساز، ۲۵ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۲ پروژه از این ۵۷ پروژه خیر ساز استان به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه عمده پروژه های خیر ساز استان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد است افزود:پروژه های ناتمام خیری از طریق اعتبارات ملی و مشارکتی تکمیل خواهند شد.

اسلامی بیان داشت: اولویت ما تکمیل پروژه هایی است که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و متعهد هستیم تا با تکمیل این پروژه ها مشکل کمبود فضاهای آموزشی در استان را مرتفع نماییم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل کمبود فضا های آموزشی در استان زنجان، بیشتر در بافت های شهری به خصوص خود شهر زنجان به دلیل شهرک سازی و مهاجرت مردم به این شهرک های اقماری، نمایان است که امیدواریم با مشارکت دستگاه های مرتبط این مشکلات مرتفع گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha