لزوم تأمین زمین در شهر چورزق برای ساخت مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان تأییدی طرح مسکن ملی در شهر چورزق  نسبت به زمین بیشتر است گفت : باید زمین لازم برای ساخت و ساز نهضت ملی مسکن در این شهر برای این تعداد متقاضی تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،سید غفور شفیعی با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن، حدود ۱۳۰۰ نفر در سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن برای خانه دار شدن در شهرستان طارم ثبت نام کرده بودند، اظهارکرد: از این تعداد ۳۷۵ نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم در حال اجرا است، گفت: عملیات اجرای ساخت این تعداد واحد مسکونی در مرحله اسکلت است و بیش از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه متأسّفانه به علت عدم وجود زیر ساخت‌های لازم در شهرستان طارم همچون بتن آماده، نبود برق و تأسیسات زیر بنایی در محل، پروژه با تأخیر شروع شد، ابراز داشت: خوشبختانه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و بنیاد مسکن استان زیر ساختها تأمین شده است.

شفیعی با تأکید بر اینکه خوشبختانه امروز در پروژه زیر ساخت گاز، آب و برق تأمین شده است، تأکید کرد: همچنین بتن آماده هم راه اندازی شده و با واریزی که توسط مردم انجام می‌شود روند عملیات اجرای پروژه مطلوب است.

لزوم تأمین زمین در شهر چورزق برای ساخت مسکن

وی با بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن حدود ۳۹ هکتار از اراضی داخل محدوده حریم شهر آببر به محدوده الحاق شده و زمین به بنیاد مسکن تحویل داده شده است، تصریح کرد: همچنین در شهر چورزق زمینی به مساحت ۰.۷ هکتار خریداری و این زمین هم به بنیاد مسکن شهرستان طارم تحویل داده شده تا ساخت مسکن شروع شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم بیان داشت:آمار ثبت نامی های واجد شرایط تایید شده طرح نهضت ملی در شهر چورزق ۴۹۲ نفر می باشد.

شفیعی، با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر چورزق نسبت به زمین بیشتر است، افزود: باید زمین لازم برای ساخت و ساز نهضت ملی مسکن در این شهر تأمین شود.

وی با بیان اینکه در شهرآببر ۳۹۲ نفر ثبت نامی واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند، متذکر شد: زمین به اندازه کافی برای این تعداد وجود دارد و خوشبختانه پروژه‌های نهضت ملی مسکن با قوت خوبی در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، استقبال مردم از نهضت ملی مسکن را خیلی خوب اعلام کرد و بیان داشت: در صورت باز شدن سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن، امکان ثبت نام افراد جا مانده و آنانکه شرایط لازم برای خانه دار شدن را دارند فراهم خواهد شد.

شفیعی، در پایان با بیان اینکه خوشبختانه زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان طارم و آببر داخل محدوده وجود دارد، متذکر شد: با جذب پیمانکار و تأمین مصالح مشکلی برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha