آغاز عملیات حج ۱۴۰۲/ گواهی سلامت مدیران کاروان‌های خراسان جنوبی صادر شد

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آغاز عملیات حج سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تا کنون ۳۱ گواهی صحت و سلامت برای مدیران کاروان های حج تمتع صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان جنوبی، مجید رضا لطیفی با اشاره به آغاز عملیات حج ۱۴۰۲ در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: در ابتدای امر معاینات متقاضیان مدیریت کاروان ها در دستور کار قرار گرفته است تا روند شکل گیری کاروان های استان و متعاقب آن ثبت نام زائرین تسهیل شود.


وی با بیان اینکه صحت و سلامت مدیران کاروان های حج از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: تمامی معاینات در خصوص‌ این عزیزان با دقت و حساسیت خاصی صورت گرفته است.


نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 34 نفر از متقاضیان مدیریت کاروان های حج ۱۴۰۲ جهت اخذ تاییدیه صحت و سلامت جسمانی توسط حج و زیارت به نمایندگی مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی معرفی شده اند، گفت: از مجموع افراد معرفی شده، تاکنون تعداد ۳۱ نفر گواهی صحت و سلامت دریافت کرده اند.


وی با اشاره به اینکه برای این افراد بر اساس دستورالعمل صادره آزمایشات، نوار قلب، عکس قفسه سینه و ... درخواست شده است، گفت: پس از انجام معاینات و آزمایش ها در صورت تایید، گواهی سلامت صادر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha