۷۶۴ ایثارگر زنجانی واجد شرایط دریافت وام مسکن است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه۷۶۴ ایثارگر زنجانی واجد شرایط دریافت وام مسکن هستند گفت : از این تعداد ۱۳۲ ایثارگر جهت دریافت وام خرید و ساخت مسکن به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، امیرعلی نیک‌بخش با بیان اینکه پرداخت وام خرید و ساخت مسکن به ایثارگران این استان از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شده است اظهار کرد: در این مدت ۱۳۲ ایثارگران واجد شرایط برای دریافت وام خرید و ساخت مسکن به بانک‌ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان وام مسکن۴ میلیارد ریال، شهرها ۳ میلیارد ریال و روستاها ۵/۲ میلیارد ریال تعیین شده است، افزود: ارزش وام‌های مسکن پرداختی۵۰۴.۰۰۰ میلیون ریال بوده که ۲۱ مورد وام ساخت و ۱۱۱ مورد وام خرید بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تأکید کرد: وام ساخت مسکن در چندین مرحله از جمله فونداسیون و نازک‌کاری عملیات احداث ساختمان با بازدید مسئولان بانک به متقاضیان پرداخت می‌شود.

نیک‌بخش با اشاره شرایط دریافت وام خرید مسکن ایثارگران خاطرنشان کرد: عدم دریافت وام مسکن یارانه‌ای ایثارگران بیش از ۲۵ میلیون تومان و تسویه وام تا پایان سال ۱۳۹۹ از جمله این شرایط است .

وی گفت: جامعه ایثارگران واجد شرایط برای دریافت وام مسکن ۷۶۴ نفر می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha