نمایشگاه عکس «ایران حرم است» افتتاح شد

نمایشگاه عکس «ایران حرم است» صبح امروز در محل نگارخانه بهمن شهرستان بیرجند با حضور رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) خراسان جنوبی، مجید کریمیان رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه فرمودند جمهوری اسلامی حرم است، در شهرستان بیرجند برپا شده است.

وی در خصوص نمایشگاه عکس «ایران حرم است» بیان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ اثر هنری با موضوع حضور مردم خراسان جنوبی در صحنه های مختلف به منظور حمایت از نظام جمهوری اسلامی به همت حوزه هنری خراسان جنوبی برپا شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی برای حفظ حرم ایران در اتفاقات مختلف حضور فعالی داشته اند و اکنون تصاویر حضور باشکوه مردم خراسان جنوبی از زمان شهادت شهید محسن حججی تا زمان مقابله با اغتشاشات آمریکایی، سعودی و صهیونیستی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

کریمیان با بیان اینکه نمایشگاه عکس «ایران حرم است» به مدت یک هفته در محل نگارخانه بهمن بیرجند برپا است، افزود: علاقمندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح از این نمایشگاه بازدید داشته باشند و در این نمایشگاه آثار عکاس و رزمنده بیرجندی «حسین توحیدی فرد» به نمایش درآمده است.

وی ادامه داد: اکران های مردمی آثار این نمایشگاه در سطح استان تا دهه فجر ادامه خواهد داشت و این آثار به صورت مجازی در سایت تولیدات هنری استان به نشانی hhkhj.ir در صفحه تجسمی قابل مشاهده است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان گفت: مراکز اداری و مردمی که تقاضای اکران این آثار دارند می توانند به حوزه هنری استان خراسان جنوبی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha