کد خبر: 193472
۲۱ دی ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کارت زرد بسیج دانشجویی به نمایندگان

بسیج دانشجوی بابل نسبت به دخالت نمایندگان مجلس این شهرستان در انتصابات استانی و شهرستانی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بابل نسبت به دخالت نمایندگان مجلس این شهرستان در انتصابات استانی و شهرستانی هشدار داده است.

در متن بیانیه‌ای که این شورا خطاب به نمایندگان بابل در مجلس شورای اسلامی نوشته شده، آمده است؛ شنیده‌ها و گزارش‌های متواتر از مراجع مختلف حاکی از آن است که با وجود توصیه‌ موکد مقام معظم رهبری مبنی بر دخالت نکردن نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات همچنان به این توصیه‌ها بی‌توجهی شده و دخالت‌هایی در نصب افراد مدنظر خود در جایگاه‌های مختلف و جلوگیری از عزل افراد ناکارآمد دولت قبل صورت می‌گیرد که به تازگی نمونه‌ای از دستاوردهای آن در سطح مدیران کل مازندران مشاهده شد.

با توجه به لزوم التزام عملی به منویات رهبر انقلاب توسط نمایندگان مجلس به عنوان یکی از شروط اصلی صلاحیت، در صورت صحت این اخبار، مغایرت قطعی رفتار ایشان با منویات رهبری بر همگان مبرهن خواهد بود. لذا برای روشنگری و تنویر افکار عمومی لازم است نمایندگان با توضیحات تصویری یا مکتوب در این رابطه شفاف‌سازی کنند.

بدیهی است عدم پاسخگویی به منزله‌ی تایید شنیده ها خواهد بود و افکار عمومی خواهند پنداشت اخباری که دال بر دخالت بی‌رویه و غیرقانونی و احتمالا منفعت طلبانه‌ی نمایندگان در انتصابات شهرستان و استان است صحت دارد لذا مطالبه‌ی بعدی دانشجویان و مردم از شورای نگهبان برای تجدید نظر در مورد صلاحیت‌ ایشان نه تنها در دوره‌های بعد بلکه در دوره‌ی فعلی خواهد بود.

شورای تبیین مواضع بسیـج دانشـجویی شهرستان بابل نیز به عنوان دلسوزان جامعه آمادگی خود در تشکیل جلسه‌ای حضوری جهت شنیدن توضیحات لازم در خصوص موارد مطرح شده دارد تا نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha