قلم اسلحه است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه قلم به تنهایی اسلحه است گفت: چراکه  قلم ها می‌تواند سازنده باشند و اگر برای خدا و خلق خدا به کار گرفته شود مسلسل ها نیز کنار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، سردار جهانبخش کرمی روز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان در سالن شهید شهریاری صداوسیمای زنجان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام راحل، با اشاره به فرمایشات معظم رهبری اظهار کرد: بالاترین چیزی که می‌تواند انقلاب را به ثمر رسانده و به خارج صادر کند تبلیغات صحیح است.

وی در ادامه فرمایشات رهبری بیان کرد: همت بگمارید قلم و بیان خویش را برای تعالی اسلام ، کشور و ملت خود به کار بگیرید که این موضوع از تدبیر امام راحل است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینک تمامی رسانه ها مربی یک کشور هستند و باید دراین را کشور را تربیت کنند افزود : ما موظفیم اسلام را در همه جای دنیا معرفی کنیم و مطبوعات یک مدرسه سیاری باشند تا مردم را از تمامی مسائل و به خصوص مسائل روز آگاه نماید.

سردار کرمی با بیان اینکه اشخاصی که قلم در دست دارند متوجه باشند که قلم و زبان آن ها در حضور خداوند متعال است بیان کرد : شهدا را قلم ها می‌سازند و قلم ها هستند که شهید پرور هستند و اهمیت قلم را امام راحل اینگونه بیان می‌کند که قلمی که فایده دارد که بیدار گر توده مردم باشد و با تبلیغات صحیح اسلام را آنگونه که هست به دنیا معرفی کنید.

وی با بیان اینکه قلم به تنهایی یک اسلحه است افزود :این قلم باید در دست اشخاص صالح و فاضل باشد چراکه قلم ها می‌تواند سازنده باشند و اگر برای خدا و خلق خدا به کار گرفته شود مسلسل ها نیز کنار می‌رود.

این مسئول با اشاره به اینکه آنچه در خبرگزاری ها مهم است کیفیت و درستی آن است اظهار کرد: اگر بخواهید کشور اسلامی باشد باید مطبوعات هم اسلامی باشد و اهمیت انتشارات مانند اهمیت خون هایی است که در جبهه ها ریخته می‌شود .

سردار کرمی با بیان اینکه امروزه اصحاب رسانه در خط مقدم نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هستند افزود: امروزه که دشمن با جنگ ترکیبی به میدان وارد شده است، بویژه جنگ بی نظیری که دشمن با تمام رسانه ها و ابزارها وارد جنگ با اسلام، مسلمانان،انقلاب اسلامی شده است که در طول تاریخ بی نظیر بوده که دشمن علیه یک کشور و ملت به کار گرفته باشد .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha