سکانس آخر جشنواره تئاترفجر در مازندران

مدیرکل هنرهای نمایشی، گفت: در استان مازندران پیشکسوتانی داریم که جان خود را برای ارتقای تئاتر این استان گذاشتند این‌ها سرمایه‌های تئاتر هستند. به ما آموختند روی صحنه حتی اگر نوری نباشد در تاریکی بدرخشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، کاظم نظری شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره منطقه سه تئاتر فجر که در تالار مرکزی ساری برگزار شد ضمن قدردانی از همراهان و هنرمندان حاضر در این مراسم، اظهار کرد: زحمات تمام گروه‌های نمایشی که چراغ تئاتر را با همه سختی‌ها و مشکلات روشن نگه داشتند قابل قدردانی است.

وی افزود: ۱۷ گروه نمایشی حاضر در جشنواره شایسته تقدیر و شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند اما به دلیل منابع اندک تنها می‌توانیم میزبان ۴ گروه نمایشی باشیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی تصریح کرد: امیدوارم شاهد شکوفایی و اجراهای هنرمندان تئاتر در تهران و استان‌های دیگر باشیم و با برگزاری این جشنواره‌ها ارتباط خوبی بین هنرمندان برقرار شود.

نظری از پیشکسوتان تئاتر کشور و مازندران تقدیر کرد و گفت: ما در استان مازندران پیشکسوتانی داریم که جان خود را برای ارتقای تئاتر این استان گذاشتند این‌ها سرمایه‌های تئاتر هستند. افرادی که با جان و کلام و دل به ما انسانیت یاد دادند و این پیام را تداعی کردند که حتی اگر روی صحنه نوری نباشد باید در تاریکی بدرخشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha