استقرار تیم‌های سیار ثبت تخلف سرعت غیرمجاز

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت که تعطیلی اعلام شده در روز شنبه، سبب کاهش حجم ترافیک در معابر تهران شده و صبح امروز شاهد ترافیک روان در اکثر معابر پایتخت بودیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سرهنگ مجید درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح اولین روز از هفته گفت: با توجه به تعطیلی اعلام شده برای مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در تهران صبح امروز شاهد ترافیک روان در اکثر معابر شهر تهران بودیم و از این رو صبح نخستین روز از هفته با ترافیکی روان در معابر آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از آمادگی کامل برخوردارند، گفت: با توجه به خلوتی معابر، تیم‌های سیار کنترل سرعت نیز با دوربین‌های لیزرگان در نقاط مختلفی از بزرگراه‌ها مستقر شده و با تخلف سرعت غیرمجاز برخورد خواهند کرد. این علاوه بر دوربین‌های ثابتی است که اقدام به ثبت تخلف سرعت می‌کند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه خلوتی معابر دلیلی برای سرعت نیست، گفت: در روزهای سرما، تمایل به استفاده از وسایل نقلیه شخصی افزایش پیدا می‌کند، درخواست من از شهروندان این است که در ساعات پیک ترافیک نیز از تردد غیرضروری پرهیز کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha