بیانیه دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی اهانت نشریه فرانسوی به جایگاه رهبری و مرجعیت شیعه

دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی اهانت نشریه فرانسوی به جایگاه رهبری و مرجعیت شیعه، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، متن بیانیه دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرین (آیه ۵۴ سوره آل عمران)

اقدام سخیف و دور از اخلاق نشریه هتاک شارلی ابدو در نشر کاریکاتورهای موهن، قلوب میلیاردها مسلمان و انسان آزادی‌خواه را جریحه‌دار و انزجار همه دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را برانگیخته‌ است.

این اولین‌بار نیست که ارزش‌های انسانی به خاطر اغراضی سیاسی از سوی جریان رسانه‌ای غربی تحریف و مصادره می‌شود و اهانت به یک شخصیت فرهیختۀ علمی، معنوی و دینی که جلوه‌گاه ارزش‌های متعالی انسانی است، آزادی بیان نامیده می‌شود.

این در شرایطی است که جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده علاقه‌مند به گفت‌وگو و احترام به همه ادیان و دیگر ملت‌ها و کشورهاست و دشمنان آن نیز بارها نشان داده‌اند برای نیل به اهداف خود، از هیچ نیرنگ، جنگ روانی و توطئه‌ای چشم پوشی نمی‌ کنند.

دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضع‌گیری قاطع و انقلابی ضمن محکوم نمودن این عمل وقیحانه و ظالمانه، همراه با مراجع عظام تقلید، همه توان خود را برای برخورد با این اقدام منحرف و ناپسند به‌ کار خواهند گرفت و به مدد الهی و بصیرت ملت ایران، این بار نیز نقشۀ شوم دشمنان قسم خوردۀ اسلام شکست خواهد خورد.

دفتر هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha