کد خبر: 193778
۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
موج سرما «شاد» را مختل کرد

کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی شاد استفاده می‌کنند جهت استفاده بهتر از این سامانه ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را در آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، به دنبال تداوم وضعیت ناپایدار جوی و کاهش شدید دمای هوا در بسیاری از مناطق کشور شبکه شاد در اطلاعیه‌ای از بروز اخلال در این شبکه آموزشی خبر داد.

این روزها که بسیاری از مدارس در سراسر کشور غیرحضوری شده‌اند؛ شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین ابزار آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش لازم بود تا با پوشش همگانی مانند روزهای مشابه گذشته خلأ حذف آموزش حضوری را پر کند اما به نظر می‌رسد در روزهای اخیر با اختلالاتی مواجه شده باشد.

شبکه شاد هم صبح امروز به همین موضوع اشاره و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

کاربران گرامی:

با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیر حضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها، به استحضار می‌رساند؛ اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده است که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تأخیر مواجه می‌کند.

تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال بوجود آمده را برطرف نمایند؛ ضمن پوزش از کاربران گرامی؛ خواهشمند است به منظور سرویس دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها؛ مدارس نوبت عصر و دوره متوسطه دوم، کلاس‌های خود را منحصراً از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل دهند. همچنین کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha