کد خبر: 193782
۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
تجلیل از خیران سلامت فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: ۳۰ درصد از خیران عرصه سلامت در فارس بانوان هستند که در ساخت بیمارستان‌های سوانح سوختگی، امیر، مادر و کودک، شهید رجایی،قلب فاطمه الزهرا شهرستان کوار مشارکت داشتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه ۳۰ درصد از خیرین عرصه سلامت در استان بانوان هستند، ارزش ریالی اقدامات خیرین در فارس به جز ساخت برخی بیمارستان‌ها را ۵۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

دکتر علی اکبر رامجردی در مراسم تجلیل از خیرین ساخت مجتمع خیریه درمانی تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص)، با قدردانی از نیک اندیشان فارسی، نقش خیرین سلامت در توسعه طرح‌های بهداشت و درمان را مهم و تاثیر گذار دانست و بر حمایت‌های این قشر در جامعه تاکید کرد.
رامجردی در ادامه گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش اقداماتی است که تاکنون در مجمع خیرین ثبت شده است، البته این آمار بجزء ساخت برخی بیمارستان‌هایی است که قبل از فعالیت و تشکیل مجمع خیرین بوده است.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس عنوان کرد: ۳۰ درصد از خیرین عرصه سلامت در فارس بانوان هستند که در ساخت بیمارستان‌های سوانح سوختگی، بیمارستان امیر، بیمارستان مادر و کودک، بیمارستان شهید رجایی، بیمارستان قلب فاطمه الزهرا شهرستان کوار و مراکز کوچک دیگر مشارکت داشتند.
دکتر جواد شاه محمدی، مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) هم در این مراسم نقش خیرین در تکمیل بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رسول اعظم (ص) را بسیار مهم و قابل ستایش دانست.

او با بیان اینکه جانمایی این درمانگاه در منطقه شرق شیراز و جنب پارک سایه به دلیل کمبود بیمارستان در این ناحیه بوده، گفت: با ساخت این بیمارستان علاوه شهروندان و ساکنان مناطق شرق و جنوبی استان، استان‌های همجوار نیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

شاه محمدی نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی شیراز را از دیگر امتیازات این بیمارستان برشمرد و ادامه داد: دسترسی مناسب بزرگراهی از مناطق مختلف شهر به این مرکز درمانی باعث سهولت استفاده شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) درباره روند ساخت این پروژه بیان کرد: تاکنون در این پروژه ۱۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۶۵۰۰ مترمربع فونداسیون و ۵۳۰ ستون اجرا شده است.

او افزود: سازه بتنی این پروژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای رسیدن به این میزان پیشرفت ۸ هزار مترمکعب بتن ریزی شده و بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار کیلوگرم میلگرد به کار رفته است.

شاه‌محمدی گفت: با تکمیل این پروژه سالانه ۴۵ هزار بیمار خدمات بستری و حدود ۴۵۰ هزار نفر خدمات تشخیصی درمانی سرپایی دریافت می‌کنند.

ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲۰۰ نفر از دیگر مزایای این طرح درمانی است که مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) به آن اشاره قرار کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha