اجرای ترمیم و آسفالت ۱۰۵ هزار متر مربع محوطه مدارس در زنجان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت : قریب به ۱۰۵ هزار مترمربع از محوطه مدارس استان زنجان  به تعداد ۷۵ آموزشگاه  ترمیم و آسفالت شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،حمیدرضا اسلامی با اشاره به آسفالت ۱۰۵ هزار متر مربع محوطه مدارس استان زنجان اظهار کرد: همچنین ۵۶ هزار متر مربع بام مدارس نیازمند عایقکاری در استان از ابتدای سال سالجاری تا کنون ایزوگام شده است .

وی تصریح کرد:خوشبختانه در سایه پیگیری و تلاش همه جانبه همکاران، از ابتدا سال ۱۴۰۱ تا شروع فصل بارش نزولات جوی، قریب به ۱۰۵ هزار مترمربع از محوطه مدارس استان به تعداد ۷۵ آموزشگاه؛در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آسفالت و در اختیار دانش آموزان عزیز در مناطق مختلف استان قرار گرفته است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن تأکید بر این که بسیاری از فعالیت های دانش آموزان از جمله مراسمات و فعالیت های ورزشی و پرورشی در محوطه بیرونی مدارس انجام میشود، بیان کرد: ترمیم، آسفالت و بهسازی حیاط مدارس جزو مهمترین اولویت های اداره کل نوسازی مدارس بوده و ضرورت دارد به این مهم توجه ویژه شود.

اسلامی با اشاره به ضرورت عایقکاری بام مدارس افزود: از ابتدا سال جاری تا به امروز قریب به ۵۶ هزار متر مربع از بام مدارس،به تعداد ۷۲ مدرسه در سطح استان ایزوگام شده است.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان این است تا مدارس در حال ساخت به طور کامل و با بهره مندی از همه امکانات، تکمیل و تحویل ادارات آموزش و پرورش شوند و در این راستا موضوع تامین همه مولفه ها و تجهیزات آموزشی و پرورشی و زیر ساختها از جمله آسفالت و ایزوگام و... از اهمیت خاصی برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha