طرح تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ در شهر رشت اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از طرح تحول اجتماع محور در منطقه فخب رشت به همت معاونت داوطلبان هلال احمر استان گیلان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ سیاوش غلامی ضمن اشاره به اجرای این طرح گفت: خدمات این طرح شامل، پزشکی، دندانپزشکی، خدمات مشاوره، سنجش فشار خون و اهدای دارو بوده است.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از مشارکت داوطلبان در اجرای این طرح اظهار کرد: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استانمان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز با بیان اینکه افزودن بر دویست نفر از خدمات این طرح بهره مند شدند، اظهار داشت: در این طرح یکصد و پنجاه نفر ویزیت رایگان شدند و پنجاه دانش آموز نیز تحت ویزیت و درمان دندانپزشکی قرار گرفتند.
پرستش ضمن اشاره به ارزش ریالی این خدمات افزود: توزیع دارو به ارزش چهل میلیون تومان بخشی از این خدمات کاروان سلامت بوده است.

شایان ذکر است: طرح مذکور طرح تحول اجتماع محور مناطق حاشیه نشین ۲۰۲۰ (۲۰۲۰ محله در کشور) است که به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.


انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha