حمایت از هسته‌های فناور سلامت محور به ‌منظور تبدیل به کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت از حمایت از هسته‌های فناور سلامت محور به ‌منظور تبدیل به کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت، دکترحمید اسدی ضمن اشاره به ارزیابی امکان حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از طریق ظرفیت‌های تبصره 18 قانون بودجه، از امضا چهار تفاهم‌نامه سه‌جانبه با وزارت کار و بانک‌های اصلی عامل تبصره 18 قانون بودجه (ملی، ملت و رفاه) و صندوق کارآفرینی امید خبر داد.


وی در ادامه افزود: شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با مدل‌های مشارکتی در حوزه سلامت تدوین و ابلاغ شده و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت‌ محور نیز در قالب دبیرخانه اقتصاد مقاومتی وزارت بهداشت انجام می‌شود.


معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، حمایت از هسته‌های فناور برای تأمین نیازهای کشور را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: حمایت از کسب دانش فناورانه، سلامت محور و واجد اولویت‌ به‌منظور تبدیل آن به کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و آمادگی برای ورود به بازار از برنامه‌های پیش روی این مرکز است.


دکتر اسدی همچنین تلاش برای رسیدن به صد هزار اشتغال موضوع تفاهم‌نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از دیگر برنامه‌های گروه کارآفرینی و اشتغال مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت عنوان کرد که با تمام توان در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha