تعمیر، تکمیل و خرید ۱۰۹ واحد مسکونی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱در  شهرستان قائمشهر

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۰۹ واحد مسکونی به مبلغ  ۵ میلیارد و ۱۳۲میلیون تومان برای مددجویان و نیازمندان این شهرستان مورد تعمیر، تکمیل و احداث قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، جمال یعقوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۰۹ واحد مسکونی به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۳۲میلیون تومان برای مددجویان و نیازمندان این شهرستان مورد تعمیر، تکمیل و احداث قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این خدمات به صورت بلاعوض و معوض به مددجویان و نیازمندان ارائه می شود افزود :خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل ، بازسازی ، گاز کشی ، سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه مددجویان از جمله خدمات قابل ارائه در حوزه مسکن می باشد.

وی گفت:در ۹ ماه سالجاری تعداد ۵۵ واحد مسکونی مددجویان به ارزش ۸۶۶ میلیون تومان مورد تعمیر و مرمت قرار گرفت و نسبت به خرید و احداث و تکمیل ۵۴ واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان اقدام شد.

رئیس کمیته امداد قائمشهر با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۹۴۹ خانوار تحت حمایت این نهاد مستاجر هستند گفت: ساخت مسکن برای این افراد با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن به طور جدی در حال پیگیری و انجام می باشد.

یعقوبی خاطر نشان می شود: در شهرستان قائمشهر ۵۳۳۸ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار داشته و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha