بازارچه همدلی انجمن خیریه کلیوی زنجان آغاز به کار کرد

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان از برگزاری   بازارچه همدلی انجمن خیریه کلیوی با همکاری سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان خبر داد.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)‌ زنجان، با بیان اینکه بازارچه همدلی انجمن کلیوی با همکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار میشود اظهارکرد: هدف از برگزاری این بازارچه آگاهی بخشی صحیح به جامعه در خصوص واقعیت بیماری کلیوی است تا هموطنان با پیشگیری درست دچار بیماری کلیه نشوند .

وی با بیان اینکه این بازارچه از امروز ۲۸ دیماه تا ۲ بهمن ماه سال جاری در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود افزود: تمام عواید بازارچه خیریه صرف تأمین هزینه‌های درمانی بیماران کلیوی تحت پوشش این انجمن خواهد شد.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با تأکید بر اینکه درصدد هستیم در این بازارچه ظرفیت ها و پتانسیل های انجمن را به هموطنان عزیز معرفی کنیم بیان کرد: با برگزاری این بازارچه یک تعامل هم سویه بین مردم و انجمن صورت می گیرد.

طهماسبی تصریح کرد: در این بازارچه غرفه‌های متنوعی از جمله صنایع دستی،پوشاک، لوازم بهداشتی ، مواد غذایی ،‌غذای سالم و...در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در حاشیه این بازارچه خیریه که با حضور هنرمندان و چهره های خیر و نیکوکار برگزار میگردد، برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری،ایستگاه سلامت،کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم ، اجرای موسیقی زنده ، نورافشانی نیز برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: از تمامی شهروندان خیر و نیکوکار زنجانی دعوت میشود که با حضور در این بازارچه سبب دلگرمی بیماران کلیوی شوند.

شایان ذکر است : این بازارچه از ۲۸ دیماه تا ۲ بهمن ماه سالجاری در فضای پرطراوت و مفرح کارخانه کبریت همه روزه بعداز ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/نرگس بیگدلی 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha