بازدید سرپرست سازمان امدادونجات از حوزه هلال‌احمر

سرپرست سازمان امداد و نجات در بازدید از موزه هلال احمر گفت: خدمات بزرگ امدادگران جمعیت در طول خدمتشان را در کشور ماندگار می‌کنیم‌.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات ضمن حضور در موزه و مرکز اسناد جمعیت به تشریح دیدگاه‌های خود درباره خدمات سازمان امداد و نجات و امدادگران و پرسنل این سازمان پرداخت.
محمودی با بیان اینکه به توصیه دکتر کولیوند رئیس جمعیت، بر خود فرض دانستم که ضمن آشنایی بیشتر، احترام خود را به مقام تاریخی جمعیت هلال احمر در یک قرن خدمتش، ابراز کنم، موزه جمعیت را محلی الگوساز برای خدمات فرهنگی در سازمان امداد ونجات و استانها تلقی کرد.

محمودی در جریان این بازدید اشاره کرد که قصد داریم مشابه موزه جمعیت را با آیتم های فرهنگی و جشنواره ای دایمی‌برای شناسناندن نخبگان امداد و امدادگران نمونه احیا کنیم.
وی ابراز کرد:‌ اعطای مدال سالیانه در ارزشیابی و شناسایی خدمات بزرگ امدادگران از نظر من ضروری است و می‌توانیم شرایط کسب این مدال های انساندوستی را در بعد منطقه ای و جهانی با میزبانی جمعیت جمهوری اسلامی ایران برقرار کنیم و قصد داریم که خدمات بزرگ امدادگران جمعیت در طول خدمتشان را در کشور ماندگار کنیم. این اقدام می‌تواند به صورت جشنواره سالیانه مثلا در سالروز سانحه بم در سازمان امداد و نجات به عنوان رویداد اصلی قدردانی از خدمات برجسته امدادگران و چهره‌های برتر جمعیت و در سطح بین الملل انجام شود.
به نظر می رسد احداث مجتمع فرهنگی و آموزشی در سازمان امداد و نجات بتواند در قسمتی شامل آثار خدمات امدادگران بشود و تالار افتخار امدادگران، بخشی از تاریخ این سازمان خدوم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha