اعزام ۱۹ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناطق کمتر برخوردار در سال جاری

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام ۱۹ کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار این استان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ محمد نوید متقی گفت : در راستای خدمات انسان دوستانه و سلامت محور، جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ۱۰ ماه اخیر اقدام به اعزام ۱۹ تیم پزشکی شامل ۵۸ پزشک داوطلب در تخصص های زنان و زایمان، چشم، عفونی، پوست و مو، اورولوژی، دندانپزشکی، داخلی و آنکولوژیست، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اطفال و پزشک عمومی در قالب کاروان‌های سلامت به مناطق کمتر برخوردار این استان کرده است.

متقی افزود: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان با هدف ارتقاء سطح سلامت و نیز دسترسی آسان تر اقشار نیازمند، به ویژه خانوارهای روستایی، به خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی، برنامه ریزی و برگزار شده است و این روند با حفظ کرامت انسانی و نیز ایجاد مشارکت مؤثر بین پزشکان داوطلب، خیرین و سایر داوطلبان همچنان ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این کاروان‌ها علاوه بر۵۸ پزشک داوطلب ، ۵۴ پیراپزشک مشارکت داشته اند و در مجموع به ۵۳۵۵ نفر خدمات درمانی ارائه شده است.
متقی عنوان کرد: استقرار داروخانه سیار و توزیع داروی رایگان، یکی دیگر از فعالیت های این کاروان‌ها بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان گفت: جمعیت هلال احمر در نظر دارد در دهه مبارک فجر ۱۳ کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار اعزام کند؛ به همین منظور از پزشکان دعوت می‌کنم تا در صورت تمایل به همکاری داوطلبانه در این برنامه، به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha