خیران به حوزه ورزش ورود کنند/در حوزه سلامتی و ورزش حلقه وصلی بین انجمن های خیریه ایجاد شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حلقه وصلی بین انجمن های خیریه در حوزه سلامتی و ورزش اتفاق افتاده است و پیشکسوتان ورزشی هرکدام نقشی را در انجمن های خیریه ایفا می‌کنند که وجود اینان باعث ارتباط بین جامعه ورزش و  هیئت های ورزشی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،جواد بازرگان شامگاه روز جمعه (۳۰دیماه)‌ در آئین تجلیل از مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور ام اس در سالن جلسات انجمن ام اس اظهار کرد: مفتخر هستم که در شهر زنجان زندگی میکنم ،شهری که همشهریان آن آوازه ایران و فراتر از مرزها شده اند.

وی با بیان اینکه در کنار موضوع ورزش در حوزه سلامت و بهداشت کارهای خوبی در قالب انجمن های خیریه اتفاق می‌افتد افزود: چرا که این انجمن های خیریه استان الگویی برای شهرهای دیگر شده است تا ظرفیت هایی که در این شهر ایجاد شده در شهر خودشان بتواند ایجاد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه حلقه وصلی بین انجمن های خیریه در حوزه سلامتی و ورزش اتفاق افتاده است گفت: پیشکسوتانی که در رشته های مختلف سالیان سال در استان فعالیت کرده اند که در حال حاضر این پیشکسوتان هرکدام نقشی را در انجمن های خیریه ایفا می‌کنند که وجود اینان باعث شده است که‌ ارتباط بین جامعه ورزش، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی پیش از پیش خودشان را نشان دهند.

بازرگان اظهار داشت: اگر حوزه ورزش بتواند نقش خود را به درستی در توسعه و بسط ورزش در شهر ایفا کند، مراجعین به حوزه درمان در بخش مهرانه حداقل کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه باتوجه به مشکلات موجود در جامعه به ضعم ما رسیدگی به حوزه ورزش و توجه به ورزش شاید در اولویت های اول نیست افزود: شاید معیشت، اقتصاد و مباحث دیگر در اولویت های دولت مردان و حکمرانان است ولی آن چیزی که می‌تواند مثل اتفاق خوبی که در قالب انجمن های خیریه برای سلامت مردم اتفاق افتاده در حوزه ورزش نیز کلید بخورد.

این مسئول با بیان اینکه درخواست ما از خیران این است اگر به بخش ورزش توجه کنند و در این حوزه نیز ورود کنند و یاریگر ما باشند می‌توانیم امکانی را فراهم کنیم که گرایش مردم به حوزه ورزش افزایش یابد.

بازرگان با اشاره به بازدید از سالن ورزشی ایجاد شده در قالب خیری در منتهی الیه شهرک گلشهر بیان کرد: بر اساس آمار ها در این منطقه ۸۵ هزار نفر قرار است ساکن شوند که مستلزم خدمات اجتماعی است که بخش مهمی نیز توجه به حوزه ورزش است که حقیقتا این موضوع نه در توان دولت است و نه این امکان برای ما فراهم است که بتوانیم این فضاها را در این منطقه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: اگر خیرین به عرصه ورزش نیز توجه ویژه ای کنند در این حوزه نیز موفق خواهیم بود، قطعا یکی از حوزه هایی که می‌تواند صالحات و باقیات داشته باشد،سرمایه گذاری در حوزه ورزش است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha