افتتاح مرکز درمان ناباروری (IUI) فیروزآباد فارس

همگام با تحقق اهداف تعالی خانواده و جوانی جمعیت در استان فارس، مردم شهرستان فیروزآباد از این پس می‌توانند خدمات درمان ناباروری را در این شهرستان، دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس، مرکز درمان ناباروری (IUI) فیروزآباد در راستای تحقق اهداف جوانی جمعیت در استان فارس و به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در شهرستان فیروزآباد راه اندازی شد.
این مرکز درمان ناباروری با زیربنای ۳۰۰ مترمربع شامل اتاق IUI، آزمایشگاه اندرولوژی، سونوگرافی، ریکاوری، اتاق‌های معاینه، مشاوره و فضای پشتیبانی بوده که با صرف بیش از دو میلیارد تومان تجهیزات، راه اندازی شده است.
این برای نخستین بار است که یک مرکز درمان ناباروری در سطح دو پس از شیراز، در یکی از شهرستان‌های استان فارس، آغاز به کار می‌کند که می‌تواند گامی نو در عرصه خدمت به زوجین نابارور برای دسترسی آسان آنان به خدمات این حوزه باشد.
با توجه به رسالت مجموعه سلامت فارس در پیشبرد اهداف قرارگاه جوانی جمعیت که تا کنون ۹۰درصد مصوبات آن از ابتدای امسال پیگیری شده است، راه اندازی مراکز درمانی ناباروری در شهرستان‌های آباده، داراب، ممسنی و لامرد نیز به زودی محقق شده و مردم این شهرستان‌های استان فارس از خدمات این حوزه بهره مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha