نجاتگران هلال احمر زنجان به ۹۸۸ نفر از هموطنان در حوادث امدادرسانی کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی یک ماه گذشته نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به ۹۸۸ نفر از حادثه‌دیدگان حوادث جاده ای، کوهستان، برف و کولاک و غواصی امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،سید قاسم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: در ۷۴ عملیات امداد و نجات برای ۹۸۸ نفر از هموطنان در این حوادث امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۱۱۷ تیم عملیاتی متشکل از ۳۵۱ امدادگر و نجاتگر برای امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از حوادث اعزام شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان بیان کرد: در ۷۴ حادثه اتفاق افتاده، یکهزار و ۱۴۹ نفر آسیب دیده و ۶۳ نفر مصدوم ثبت شده است.

موسوی با بیان اینکه در ۷۴ حادثه دی ماه امسال ۹ نفر فوتی ثبت شد، خاطرنشان کرد: در سطح استان زنجان ۷۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و مساجد اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات های امدادی ۶۷ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه خودروی نجات و کمک دار، ۲۶ ست نجات سبک، هیدرولیک، کوهستان و غواصی بکار گیری شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha