امدادگران جلوه‌های بشردوستی را در جاده‌های برفی به نمایش درآورده‌اند

رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به جانفشانی و خدمت خالصانه امدادگران جمعیت هلال احمر در جاده‌های برفی و در زلزله خوی و قدردانی از این خدمات گفت: امدادگران، عظیم‌ترین جلوه‌های بشردوستی را در جاده‌های برفی و گردنه‌های صعب‌العبور به نمایش درآورده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ متن پیام تقدیر دکتر پیرحسین کولیوند خطاب به امدادگران هلال‌احمر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر گرامی اسلام فرمودند: «إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ فِی عَوْنِ الْمُؤْمِنِ مَا کَانَ الْمُؤْمِنُ فِی عَوْنِ أَخِیهِ الْمُؤْمِنِ»

امدادگری در سوانح، تمثیلی صریح و ممتاز از حل مشکلات مردم است که با عبادت خداوند متعال برابر است. در این روزها و شب‌ها که بارش‌های سنگین برف و باران در بیشتر مناطق کشور و سپس زمین لرزه استان آذربایجان غربی موجب زحمت و سختی برای تعداد زیادی از هموطنان شد، مفهوم دقیق‌تری از کار خالصانه و عبادت‌گونه توسط امدادگران و نجاتگران نجیب و بی‌ادعای هلال احمر خلق شده است.

امدادگران و نجاتگران از صدیق‌ترین فداکاران خدمت به مردم هستند که افکندن نور امید بر قلوب مردمانِ نگران در مهلکه حوادث را بدون چشمداشتی و تنها برای جلب رضایت خدا و در راستای وظایف ذاتی این حرفه مقدس انجام می‌دهند. این نیت پاک و خالص عظیم‌ترین جلوه‌های بشردوستی را در جاده‌های برفی و گردنه‌های صعب‌العبور به نمایش درآورده است که حقیقتا آدمی در یافتن کلماتی در شان قدردانی از آن عاجز است.

در مقابل این تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌مانند، آنچه از این جانب برمی‌آید دعای خیر و عرض خدا قوت به امدادگران و نجاتگران باصلابت هلال احمر است. از پروردگار متعال، صحت، سلامت و سعادتمندی شما عزیزان را خواستارم. ان شاء الله همواره در کار و زندگی موفق باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha