از ظرفیت های مختلف برای تکمیل و تجهیز مدارس استفاده شود

دکتر محمد هادی ایمانیه خواستار ارجاع پرونده ۷۶ مدرسه واقع در مناطق آسیب پذیر به قرارگاه محرومیت زدایی فارس شد و تصریح کرد: انتظار می رود مشکلات این مدارس در قرارگاه مطرح و بررسی های لازم برای حل مشکلات آنان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس دکتر محمدهادی ایمانیه در شواری آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه هرهفته ساعاتی، به جلسات فرهنگی، اعتقادی، پرورشی و تربیتی اختصاص داده شده است، گفت: توقع داریم در این‌گونه جلسات موارد مربوط به دانش آموزان، دانشگاه ها، سمن ها و... در حوزه‌ی آموزش و پرورش و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس خواستار ارجاع پرونده ۷۶ مدرسه واقع در مناطق آسیب پذیر به قرارگاه محرومیت زدایی فارس شد و تصریح کرد: انتظار می رود مشکلات این مدارس در قرارگاه مطرح و بررسی های لازم برای حل مشکلات آنان انجام شود.

دکتر ایمانیه خواستار استفاده از ظرفیت های مختلف برای تکمیل و تجهیز مدارس نیمه تمام شد و اظهار داشت: می بایست برای معلم دینی و پرورشی و معاون پرورشی بسته‌ی احراز صلاحیت تدوین شود.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت تدوین بسته‌ی پرورشی برای دانش آموزان پایه اول تا دوازدهم تاکید کرد و افزود: دروس آموزشی مدارس ما باید در راستای تحقق جامعه‌ی اسلامی تدوین شود.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فارس رتبه برتر مولد سازی کشور را به خود اختصاص داده است، خواستار ارائه گزارش عملکرد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان فارس شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha