۳ پیشنهاد آموزش و پرورش برای جبران تعطیلات اخیر مدارس

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سه پیشنهاد برای جبران تعطیلات اخیر مدارس گفت: یکی از پیشنهادات بازگشایی مدارس در روزهای پنج‌شنبه است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: تعطیلی مدارس به دلیل کرونا بسیار به دانش‌آموزان آسیب زد و امسال هم وضعیت غیرحضوری شدن مدارس بی سابقه بود. از رئیس‌جمهور خواهش کردم در این خصوص فکری شود تا آخرین جایی که تعطیل می‌شود مدارس باشند.

وی در خصوص جبران اُفت تحصیلی دانش‌آموزان بیان کرد: آموزش در روزهای پنج شنبه، دوران تحصیل و تابستان پیش‌بینی شده است البته حق الزحمه طرح جبران افت تحصیلی سال گذشته هنوز پرداخت نشده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: نوبت دوم سال تحصیلی مدارس شروع شده است و در بین آن باید امتحانات برگزار شود.

نوری درباره برنامه‌های جبرانی برای عقب‌ماندگی تحصیلی مدارس مطرح کرد: چند پیشنهاد ارائه شده که یکی از آن‌ها برگزاری کلاس جبرانی در روزهای پنج‌شنبه و حضور اختیاری دانش‌آموزان است و پیشنهادهای دیگر افزایش سال تحصیلی و ادامه دادن زمان تحصیل و برگزاری کلاس جبرانی در تابستان است البته هنوز حق الزحمه کلاس جبرانی سال گذشته پرداخت نشده است؛ این موارد باید اجرا شود تا دانش‌آموزان از ساعات آموزشی پیش‌بینی شده جا نمانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha