برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت کشوری آشنایی با فوریت‌های پزشکی

مدیرکل آموزش تخصصی و ضمن خدمت جمعیت از برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت آشنایی با فوریت‌ها و شرایط اضطرار – بخش اول تزریقات ویژه کلیه کارکنان ستادی و استان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، عبداله زاده با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کشوری تزریقات ویژه کارکنان گفت: هریک از این دوره‌های آموزشی به میزان 8 ساعت و با رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا با بهره گیری از اساتید مجرب حوزه پزشکی در جمعیت هلال احمر سطح کشور در حال برگزاری است.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره‌های آموزشی در گام اول و به عنوان پیش نیاز با مشاهده سه فیلم آموزشی که از سوی اداره کل آموزش ضمن خدمت و تخصصی هلال احمر با بهره گیری از مدرسین مجرب تهیه شده، با مفاهیم و فرآیند کلی تزریقات به صورت تصویری آشنا می‌شوند و در پایان فیلم آموزشی، به سوالات پیش آزمون که از محتوای فیلم تهیه شده پاسخ خواهند داد.

عبداله زاده توضیح داد: هر یک از فراگیران که گام اول را با موفقیت پشت سر بگذرانند به مرحله ورود به کتابخانه دیجیتال و مطالعه محتوای آموزشی تزریقات و نیز شرکت در کلاس حضوری عملی هدایت می‌شوند. در پایان به منظور اعتباربخشی به دوره آموزشی ضمن خدمت از طریق سامانه آذرخش فراگیران در آزمون یکیارچه الکترونیکی شرکت خواهند کرد.

گفتنی است؛ این دوره‌ها در قالب قریب به یکصد دوره آموزشی حضوری در بهمن و اسفندماه 1401 با حضور کارکنان جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha