راه اندازی رشته صنایع غذایی در علوم پزشکی لارستان

رشته صنایع غذایی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، هیات بورد تخصصی صنایع غذایی و کنترل کیفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی درخصوص راه اندازی رشته علوم صنایع غذایی در مقطع کارشناسی وضعیت نرم افزاری و سختافزاری لازم را بررسی و بازدید کردند.

اعضای هیات بورد با همراهی روسای دانشکده ها و معاون آموزشی دانشگاه از دانشکده بهداشت و دانشکده پرستاری و آزمایشگاه های آن بازدید کرده و زیرساخت های لازم برای رشته جدید را بررسی کردند.

در ادامه از آزمایشگاه غذا و داروی دانشگاه نیز بازدید شد.

در این بازدید که برای بررسی توانمندی و زیر ساختهای آزمایشگاه صورت گرفت، مهندس پرند مدیر آزمایشگاه به تشریح امکانات و دامنه عملکرد آزمایشگاه و توانمندی کارشناسان پرداخت و در ادامه به وجود تنوع صنایع غذایی مستقر در منطقه و لزوم جذب متخصص رشته صنایع غذایی به عنوان مسیول فنی واحدهای تولیدی اشاره کرد.

وی طبق سنوات گذشته قول مساعدت و همکاری و تعامل بیشتر با معاونت آموزشی برای کارآموزی دانشجویان را داده و در پایان معاون آموزشی و رییس دانشکده بهداشت ک هیات برد را همراهی کردند از تلاشها و همکاری آزمایشگاه قدردانی کردند.

اساتید مدعو از بخشهای مختلف ازمایشگاه و دستگاه های مستقر بازدید کرده و توانمندی و عملکرد ازمایشگاه مورد توجه ویژه قرار گرفت.
سپس اعضای هیات بورد به اتفاق همراهان خود از دانشگاه، با حضور در محل ستاد و حوزه ریاست، در نشستی ضمن دیدار با دکتر محسن سلمان پور رییس دانشگاه، موارد لازم تکمیل زیرساخت راه اندازی رشته صنایع غذایی را ذکر کرده و وجود این رشته در دانشگاه علوم پزشکی لارستان را یک اتفاق مثبت خواندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha