دیدار فرماندار ویژه لارستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس

فرماندار ویژه لارستان با سردار بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگران این شهرستان، با سردار ابراهیم بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود.
فرماندار ویژه لارستان در این دیدار در سخنانی ضمن ارج نهادن به مقام والای خانواده شهدا تاکید کرد: حق خانواده شهدا و جانبازان بر گردن ما حقی است که با هیچ خدمتی ادا نخواهد شد، اما حداقل کاری که میتوان کرد رسیدگی به وضعیت این خانواده های معظم است.
دهقان اظهار داشت: تلاش می کنیم تا خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در دریافت خدمات، نگرانی و دغدغه ای نداشته ، تا با آرامش خاطر بهتری از خدمات استفاده کنند.
وی افزود: سیاست‌های دولت در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ارائه خدمات مطلوب و تسریع در خدمت رسانی به این قشر معظم در اولویت کاری ادارات شهرستان لارستان قرار دارد.
همچنین سردار بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این نشست گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری بنیاد شهید است و فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و جلب رضایت آنان براساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار است.
وی قول مساعد داد تا موارد مطرح شده توسط فرماندار لارستان را به جد پیگیری نماید.
در این نشست در خصوص ایجاد باجه ای از بانک دی در بنیاد شهرستان در راستای تسهیل امور خانواده معظم شهدا و جانبازان، تفویض اختیار به شهرستان، مجوز احداث داروخانه شبانه روزی جهت رفاه حال ایثارگران، تامین بودجه جهت ساماندهی گلزار مطهر شهدا سراسر شهرستان، تعمیر وضعیت خرابی ساختمان و برای واحدهای مختلف بنیاد شهید و تعمیر سقف و تجهیز گلزار مطهر شهدا و تامین اعتبار برای احداث موزه دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha