آغاز طرح نذر آب ۵ هلال احمر تهران در سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز طرح نذر آب ۵ در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این طرح بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین مردم محروم خاش توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این باره گفت: با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده در معاونت داوطلبان هلال احمر استان تهران و با کمک خیرین، طرح نذر آب ۵ در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان خاش، بخش ایرندگان برگزار و هلال احمر استان تهران خدمات مختلفی را به مردم کم برخوردار ارائه می دهد.

وی با بیان این که این طرح از فردا آغاز و تا ششم بهمن ماه سال جاری ادامه دارد افزود: در این طرح، بالغ بر ۲ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی از جمله بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی و یک هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی بین افراد کم برخوردار توزیع خواهد شد.

فتحی درباره جزئیات آب رسانی به مردم محروم این منطقه گفت: بالغ بر یک هزار تانکر مختلف 2 هزار لیتری، 5 هزار لیتری و هزار لیتری و ۲ هزار ظروف آب ۲۰ لیتری تهیه و بین خانه‌ها و افراد کم برخوردار منطقه‌های مشخص شده، توزیع خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: یک عدد خودرو کامیون آب رسان نیز با کمک خیرین به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال بازسازی و در اختیار مسئولان امر قرار گرفت و آئین کلنگ زنی آب رسانی به روستای اسپه انجام خواهد شد.

فتحی به دیگر خدمات تیم اعزامی هلال احمر استان تهران که بالغ بر ۴۰ نفر هستند، اشاره و تصریح کرد: در این طرح، یک هزار جفت کفش، یک هزار کوله پشتی و لوازم التحریر، ۱۵ ویلچر، ۱۳ تنور گازی، ۱۹۰ پتو و دیگر لوازم مانند بسته‌های اسباب بازی تهیه که در اختیار افراد کم برخوردار به ویژه نوجوانان و کودکان قرار می‌گیرد.

وی به کاروان سلامت هلال احمر استان تهران اشاره و افزود: کاروان سلامت هلال احمر استان تهران نیز با حضور ۲۰ پزشک، دندانپزشک، ماما، روانشناس و دیگر متخصصان، در این سه روز خدمات خود را به مردم به طور رایگان ارائه می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha