رایزنی دکتر سلمان‌پور با دولت و مجلس در خصوص پیگیری اصلاح درصد رشد بودجه ۱۴۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در سفری به تهران با مسئولان وزارت بهداشت دیدار و در مورد اصلاح درصد رشد بودجه سال آینده رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه، با حضور در تهران و رایزنی با مقامات مختلف پیگیر اصلاح درصد رشد اعتبارات دانشگاه در بودجه ۱۴۰۲ و افزایش تخصیص اعتبار سه ماهه مانده آخر سال شد.

در این سفر دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه، در دیدار با دکتر عوض پور، رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون مسائل کلان بودجه‌ای دانشگاه گفتگو و رایزنی کرد.

دکتر سلمان‌پور همچنین با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر حسینعلی شهریاری رییس و دکتر عباس تاج آبادی دبیر کمیسیون بهداشت و درمان ، دکتر علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات، دکتر رحیم زارع سخنگو و عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه و دکتر محمدرضا رضایی کوچی عضو کمیسیون تلفیق و بودجه به گفتگو و رایزنی پرداخت.

جلسه با دکتر تدین مشاور اجرایی معاون توسعه وزارت بهداشت، دکتر سید جواد طبائیان مدیر کل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت و دکتر قنبری معاون وی از دیگر برنامه های سفر دو روزه رییس دانشگاه در راستای پیگیری امور مالی و بودجه‌ای و توسعه ای مجموعه بود.

دکتر سلمان‌پور در این سفر در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان مجموعه نیز با مسیولان مربوطه دیدار و در جلسه ای با ولدی رییس گروه برنامه‌ریزی و استخدام اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت در این خصوص رایزنی کرد.

گفتنی است رییس دانشگاه پیش از این نیز در سفر دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت و دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به استان فارس، در شیراز با آنان ملاقات و رایزنی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha