تابه امروز در شهر زنجان هیچ کاری در حوزه پسماند صورت نگرفته است/تا پایان سال جاری گذر اجتماعی اشراق افتتاح می‌شود

شهردار زنجان با تأکید بر اینکه تا به امروز در شهر زنجان هیچ کاری در حوزه پسماند صورت نگرفته است ،گفت: تنها دوره ای که کاری در حوزه پسماند در حوزه پسماند اقداماتی در حال انجام است همین دوره ششم شورای اسلامی شهر زنجان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به عمل دور از تدبیر و واقعیت ها که در اتحادیه اروپا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است اظهار کرد: به شدت از طرف شهرداری زنجان مورد خطاب قرار میدهیم و این مرسوم است که هرجا کاری صورت گرفت قطعا آن نقطه مورد هدف خواهد بود که نشان دهنده اهمیت و نقطه قوت بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تنها دوره ای که کاری در حوزه پسماند صورت گرفته است همین دوره ششم شورای اسلامی شهر زنجان است تأکیدکرد: تا به امروز در شهر زنجان هیچ کاری در حوزه پسماند صورت نگرفته است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در مدت کوتاهی در حوزه تفکیک از مبدأ و تفکیک مقصد برنامه هایی را داشته ایم افزود: تفکیک از مقصد بعد از طی مراحل قانونی کارهایی انجام و همچنین تفکیک از مبدأ نیز طی اعلام آمادگی شرکت های دارای صلاحیت که در کشور ۴ شرکت است، یکی از این شرکت ها به کمیته توان سنجی برگزار شده است که خوشبختانه در حوزه پسماند اتفاقات خوبی در شهرداری زنجان صورت گرفته است که در ایام الله دهه فجر شاهد رونمایی خواهیم بود.

فیروزفر با اشاره به کارهای شهرداری بلافاصله در جامعه دیده می‌شود بیان کرد: اگر مقایسه ای با سال گذشته در خصوص سگ های بلاصاحب در شهر با سال جاری صورت بگیرد اتفاق شگرفی انجام شده است که در حال حاضر ۹۰ درصد این مشکل در شهر زنجان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه ما یک سال در شهر زنجان ارائه خدمت برای شهروندان صورت گرفته و خبرهای خوبی به مردم داده شده است افزود: باید باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کرد و امید مردم را به یاس تبدیل نکنیم که خبر خوش شهرداری زنجان این است که در ایام الله دهه فجر یک پَک بسیار بزرگی از کارهای حوزه هوشمند سازی را خدمت مردم که یک مطالبه مردمی بود و تابه حال اتفاق نیفتاده بود ارائه خواهیم کرد.

این مسئول با اعلام این خبر که در ۱۴ بهمن سالجاری با یک جشن بزرگ مردمی فاز جنوبی سبزه میدان را افتتاح خواهیم کرد ادامه داد: همچنین بزودی گذر گردشگری ملت رنجان با یک نما و فضای ویژه در خدمت مردمی خواهد بود که از شهرداری مطالبه فضای تفرجگاهی و تفریحی را داشتند.

فیروزفر تصریح کرد: ظرف یک سال آینده شاهد افتتاح بزرگترین پارک غرب کشور (پارک بوستان شهر) با مساحت ۶.۵ هکتار با سرعت در حال احداث است و همچنین تا پایان سال جاری شاهد افتتاح گذر اجتماعی اشراق که معبر منحصر به فرد در فضای تفرجگاهی شهر است خواهیم بود. ‌

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha