پایش خدمات مراکز خدمات سلامت ابوالحیات و دیکانک، با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی ابوالحیات و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دیکانک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه که در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق مختلف استان فارس، از ابتدای صبح امروز، چهارم بهمن به همراه اعضای هیات رئیسه دانشگاه سفر خود را آغاز کرده است، در ادامه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت خان زنیان و دشت ارژن، از دو مرکز خدمات جامع سلامت دیگر بازدید کرد.

او در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت ابوالحیات که به صورت شبانه روزی پذیرای مراجعان است، ضمن پایش خدمات این مرکز در گفت و گو با پزشک و کارکنان، روند ارائه خدمت به بیش از سه هزار جمعیت تحت پوشش را مورد ارزیابی قرار داده و بر ارائه خدمت به صورت فعال، تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت نظام شبکه در کشور، توسعه خدمات بهداشتی در مناطق مختلف را از جمله اولویت های مورد تاکید مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواند که گامی به سوی ارتقای نظام سلامت آینده کشور است.

ارزیابی وضعیت نیروی انسانی، تجهیزات و بسته های خدمتی در حال ارائه، از دیگر محورهای مورد بررسی در این بازدید بود.

در این مرکز خدماتی نظیر دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات، واکسیناسیون و مراقبت های بهداشتی، به جمعیت تحت پوشش ارائه می شود.

در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دیکانک به عنوان چهارمین مرکز مورد بازدید رئیس دانشگاه و هیات همراه از ابتدای صبح امروز، روند خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش و نیازمندی های این مرکز ارزیابی شد.

این مرکز با ارائه خدماتی نظیر دندانپزشکی، آزمایشگاه، تزریقات، داروخانه و مراقبت های بهداشتی، دو هزار و پانصد نفر جمعیت تحت پوشش دارد.

در این بازدید توسعه خدمات دندانپزشکی در این مرکز، مورد ارزیابی اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت.

دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه در این بازدیدها رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha