دستگاه های خدمات رسان در اجرای فراهم کردن  زیرساخت‌های مسکن ملی پای کار باشند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: باید همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رضا خواجه‌ای صبح روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بخش اعظمی از پروژه‌های مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند، اظهارکرد: می‌توان گفت بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری، بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و براساس برنامه زمان بندی شده مورد نظر پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: هم اکنون این بنیاد، هزار و ۲۴۲و احد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و هزار و ۷۳۳و احد در دست طراحی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه (۱۱۵۱ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است افزود: روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد، و در اجرای پروژه‌ها تمامی نکات فنی، مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

خواجه‌ای با تأکید اینکه، استفاده از مصالح استاندارد در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تأکید این نهاد بوده، خاطر نشان کرد: توجه به کیفیت در کنار کمیت و اجرای دقیق و بموقع پروژه‌های و طرح‌های مسکن امری مهم بوده که در این میان می‌توان گفت؛ ساخت و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیان کرد: باید همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

پروژه ۱۶ واحدی صائین قلعه در دهه فجر افتتاح می‌شود

این مسئول در ادامه از افتتاح فاز اول پروژه مسکن صائین قلعه در ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاظر پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی صائین قلعه به اتمام رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

خواجه‌ای افزود: علاوه بر اجرای ۱۲ پروژه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه، این پروژه با طراحی ۶ بلوک و مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد در حال انجام است، خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، پروژه اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha