حضور بی‌سابقه پنج نماینده از فارس در جشنواره بین­ المللی تئاتر فجر

هنرمندان هنرهای نمایشی استان فارس با ارائه پنج اثر تئاتری خلاق و متنوع،توانستند جشنواره بین­ المللی تئاتر فجر را به سالی به یادماندنی برای این هنر ارزشمند و تاثیرگزار استان بدل کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در سال جاری هر دو نماینده فارس در جشنواره منطقه ای بوشهر موفق به حضور در جشنواره بین المللی فجر شدند و سه اثر دیگر با موفقیت در جشنواره‌های ملی و نیز ارسال فیلم اجرای آثار خود به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

فارس در سال جاری رتبه اول حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در بین استان‌های کشور به دست آورد و بر این اساس، تئاتر خیابانی «بازمانده» به کارگردانی مریم دهقانی در اول بهمن ساعت ۱۵ مقابل تالار وحدت و نمایش «بیست و سومین جلسه جنگیری آنه میشل» به کارگردانی مسعود احمدی در ساعت ۱۷ همین روز در تالار سایه اجرا شد.

همچنین نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سید محمد هاشم زاده ۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در تالار استاد سمندریان، نمایش «میشوسوزوکی» (هاراگیری) به کارگردانی اصغر گروسی در روز ۹ بهمن ساعت ۱۷ در تالار سایه و نمایش «دانه‌های کال انجیر» به کارگردانی سانیا عاجلی ۹ بهمن‌ماه در ساعت ۱۸:۳۰ تالار چهارسو اجرا خواهند شد.

خاطر نشان می گردد: امسال علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلاتی که در عرصه فعالیت‌های هنری وجود داشت، هنرمندان هنرهای نمایشی استان با تولید و اجرای آثار ارزشمند و شرکت در جشنواره‌های مختلف ملی، سال متفاوتی را برای استان رقم زدند و با رکوردشکنی، حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به سالی به یادماندنی برای تئاتر استان بدل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha