۳۰ مرکز جامع سلامت منتخب کرونا برای مقابله با موج هشتم فعال است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۳۰ مرکز جامع سلامت منتخب کرونا برای مقابله با موج هشتم در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی فعال است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، دکتر سید جواد حسینی افزود: ۱۲ مرکز منتخب کرونا از این تعداد در مشهد و ۱۸ مرکز در سایر شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دایر است که در این مراکز غربالگری کرونا و خدمات درمانی برای مراجعان با علائم مشکوک انجام می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مجموع ۲۷۲ مرکز واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است که ۱۲۵ مرکز واکسیناسیون از این تعداد روستایی و ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون شهری و ۴۷ مرکز واکسیناسیون شهری - روستایی دایر هستند.

دکتر حسینی تصریح کرد: ۹ مرکز واکسیناسیون کرونا در مشهد شامل " ابن سینا، امام علی (ع)، ستاد مرکز شماره ۲، کوی کارگران، سیدی، فرامرز عباسی، سیلو، نجفی، شهدای سلامت" در ۲ شیفت صبح و عصر همه روزه در این کلانشهر فعال و بقیه مراکز واکسیناسیون فقط در شیفت صبح و در روزهای غیر تعطیل دایر هستند.

اعلام ساعات کاری جدید مراکز منتخب کرونا در خراسان رضوی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین گفت: ساعات کاری جدید مراکز منتخب کرونا با توجه به رنگ‌بندی جدید کرونایی و روند مراجعه به مراکز منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی اعلام شده است.

دکتر حسینی افزود: بر این اساس فعالیت مراکز منتخب کرونا در شهرهای آبی و زرد مراکز ویژه منتخب از ساعت ۷.۳۰ الی ۱۹.۳۰ ، در شهرهای با وضعیت نارنجی مراکز ویژه منتخب از ساعت ۷.۳۰ تا ۲۲ و در شهرهای با وضعیت قرمز مراکز ویژه منتخب به صورت شبانه روزی اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر شهرهای تایباد، خلیل آباد، درگز، رشتخوار، فریمان، قوچان،گناباد و مه ولات، در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی در شرایط آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha