سیمرغ چهل و یکم بر آشیانه‌ سینماهای مشهد

فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینماهای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمد حسین زاده با اعلام این خبرگفت: نگرش عدالت محور فرهنگی و رویکرد بهره‌مندی حداکثری مخاطبان از این رویداد بزرگ، ویژگی این دوره از جشنواره است که پیش‌تر وعده‌‎ی آن در سفرهای استانی رئیس سازمان سینمایی و سمعی‌بصری کشور به استان‌ها داده شده بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: نوآوری در برگزاری برنامه‌های جنبی در حاشیه جشنواره‌، دیگر شاخصه‌ی این دوره است که نشست‌های نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی سینما در زمینه‌های فیلمبرداری، کارگردانی، فن بیان، فیلمنامه نویسی از جمله‌ی آن‌هاست.
وی تصریح کرد: درخواست برای نمایش فیلمهای جشنواره در ۸ سینمای مشهد انجام شده و رایزنی برای نمایش فیلمهای جشنواره در شهرستانهای نیشابور و سبزوار و پردیس جدید التاسیس مهر کوهسنگی مشهد نیز در دست اقدام است.
حسین زاده در ادامه افزود: برنامه ریزی برای نمایش فیلمهای سینمایی با استفاده از دستگاه سینماسیار در نواحی کم برخوردار و حاشیه شهر همزمان با روزهای برگزاری جشنواره نیز از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این دوره است.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۰ استان کشور برگزار میشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha