اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان ۵۰ درصد افزایش یافت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار و ۹۲۲ داوطلب با جمعیت هلال احمر استان همکاری دارند گفت:  تعداد اعضای داوطلب هلال احمر این استان طی ۱۰ ماهه گذشته سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۵۰ درصدی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سازمان داوطلبان از تشکیلات وابسته به جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ به شمار می رود که به منظور احیاء و تحقق اصل خدمات داوطلبانه با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر از طریق سازماندهی و بهره گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان داوطلبان نسبت به سازماندهی و بکارگیری داوطلبانه افراد علاقمند به فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه اقدام و در واقع از توانمندی و ظرفیت های مالی، معنوی، مشاوره ای، پزشکی، علمی، اقتصادی، اجتماعی آنها در جهت رفع نیاز هموطنان نیازمند استفاده می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ هزار و ۹۲۲ نفر داوطلب خانم و آقا با هلال احمر استان همکاری دارند افزود: این تعداد بدون دریافت حق الزحمه به صورت افتخاری با توجه به توان و تخصص خود در بخش های مختلف با هلال احمر استان زنجان همکاری و تعامل دارند.

موسوی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال گذشته ۵۱۲ نفر عضو داوطلب هلال احمر شده بودند، خاطرنشان کرد: این تعداد در این مدت از سالجاری به ۹۳۲ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: همه هم استانی های بالای ۳۵ سال و علاقمندان به فعالیت های داوطلبانه در جمعیت هلال احمر استان، می توانند عضو افتخاری این مجموعه شوند.

این مسئول تأکید کرد: علاقمندان به عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم می توانند با مراجعه به واحد داوطلبان ثبت نام خود را جهت فعالیت در خدمات بشردوستانه و عام المنفعه قطعی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha