چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی سرطان برگزار می‌شود

دبیر علمی سمپوزیوم بین‌المللی سرطان گفت: ما از حدود چهار سال قبل در تلاشیم که در روز ملی سرطان، افراد مبتلا به سرطان را در کنار پژوهشگران مجموعه رویان قرار دهیم تا از چالش‌ها و پیشرفت‌ها و اقدامات الزامی در سال آینده مطلع شویم.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر فائزه شکری دبیر علمی سمپوزیوم بین‌المللی سرطان اظهار کرد: ما از حدود چهار سال قبل در تلاشیم که در روز ملی سرطان، افراد مبتلا به سرطان را در کنار پژوهشگران مجموعه رویان قرار دهیم تا از چالش‌ها و پیشرفت‌ها و اقدامات الزامی در سال آینده مطلع شویم.

وی درمورد تفاوت سمپوزیوم با دیگر رویدادها گفت: سمپوزیوم‌ها عمدتاً به شکل دوره‌های کوتاه‌مدتی برگزار می‌شوند که در آن دوره‌ها، افراد صاحب‌نظر در حیطه مورد تخصص خود سخنرانی می‌کنند و می‌توان موضوعاتی را بین مخاطبان و اساتید به بحث گذاشت.

دبیر علمی سمپوزیوم بین‌المللی سرطان خاطرنشان کرد: در چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی سرطان از افراد متخصص و صاحب‌نظران و پژوهشگران متعدد اعم از داخلی و خارجی دعوت می‌شود.

چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی سرطان برگزار می‌شود

شکری درمورد مهم‌ترین اتفاقات در این رویداد علمی عنوان کرد: ما جدا از بحث‌های علمی، از خیرینی هم که در کارهای علمی به ما کمک کردند تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم و درمورد روش‌های تشخیصی نوین سرطان و در ارتباط با بحث‌های درمانی سرطان نیز دو پنل مشخص داریم.

وی در برنامه «روزنه» رادیو گفت‌وگو افزود: در این سمپوزیوم، بحث‌های اخلاقی و نحوه حفظ باروری افراد مبتلا به سرطان نیز موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر علمی سمپوزیوم بین‌المللی سرطان با اشاره به اینکه همه افراد می‌توانند در این سمپوزیوم شرکت و استفاده کنند گفت: ما در چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی سرطان از دو کشور کانادا و ایتالیا سخنران داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha